مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی از ممنوع بودن فعالیت انتخاباتی امدادگران این نهاد در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی از ممنوع بودن فعالیت انتخاباتی امدادگران این نهاد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

دشتی اظهارداشت: این نهاد در تبلیغات کاندیداهای انتخابات هفتم اسفند امسال بی طرف بوده و کارکنان حق تبلیغ له یا علیه هیچ داوطلب را ندارند.

وی یادآور شد: سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ابلاغ بخشنامه ای، از امدادگران این نهاد خواسته است با در پیش گرفتن اصل بی طرفی در انجام وظایف و مسوولیت های خود، از ورود به جناح بندی های سیاسی پرهیز کنند.

دشتی ادامه داد: در این بخشنامه که بر اساس مصوبه هیات امنای کمیته امداد صادر شده است، استفاده از هر گونه امکانات، اموال و دارایی ها و نام و نشان کمیته امداد امام خمینی(ره) به نفع نامزدهای مجلس شورای اسلامی ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بر اساس بخشنامه رییس کمیته امداد، همکاری کارکنان رسمی و قراردادی تمام وقت این نهاد در سطح استان ها و شهرستان ها با ستادهای تبلیغاتی کاندیداها به هر نحو ممنوع بوده و بر ضرورت عدم بهره گیری از عنوان کمیته امداد توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت جلوگیری از بروز هرگونه شائبه دخالت کمیته امداد در فرآیند انتخابات تاکید شده است.

دشتی با بیان اینکه حراست این نهاد مکلف شده است با همکاری ادارات حقوقی و بازرسی، افراد خاطی را شناسایی و به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی نماید تصریح کرد: هیچ امدادگری اجازه ورود به دسته بندی های جناحی و دخالت در مسائل سیاسی و انتخاباتی را ندارد زیرا از وظیفه اصلی که رسیدگی به محرومان است، باز خواهند ماند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.