مصرف بنزین دراستان اصفهان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.73 درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: مصرف بنزین در استان در این مدت یک میلیارد و 433 میلیون لیتر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 2.73 درصدی را نشان می دهد.

بهمن علیپور افزود: میزان مصرف نفت سفید در این مدت 33 میلیون و 439 هزار لیتر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش یافته است.

وی میزان مصرف نفت گاز در مدت یادشده در استان را دو میلیارد و 49 میلیون لیتر اعلام و تصریح کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.74 درصد کاهش دارد.

وی میزان مصرف نفت کوره در 9 ماهه امسال در استان را نیز 63 میلیون و 768 هزار لیتر اعلام و اضافه کرد: مصرف نفت کوره نیز 64.95 درصد کاهش یافته است.

علیپور، میزان مصرف بنزین یورو چهار در 9 ماهه امسال در استان اصفهان را 519 میلیون و 178 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این رقم حدود 36.23 درصد از کل مصرف بنزین استان را شامل می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان افزود: در این مدت 534 میلیون و 181 هزار لیتر نفت گاز یورو چهار نیز در استان اصفهان مصرف شد که 26 درصد از کل مصرف این فراورده نفتی را دربرمی گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از دومیلیون و 600 هزار لیتر بنزین یورو چهار در89 جایگاه در شهر اصفهان توزیع می شود، افزود: روزانه در کل استان بیش از پنج میلیون و 300 هزار لیتر بنزین توزیع می شود.


گفتنی است بنزین یورو چهار علاوه بر کلانشهر اصفهان در شهرهای نجف آباد و زرین شهر نیز توزیع می شود

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.