معاون امور عمرانی استاندار بیان داشت:ناهماهنگی بین دستگاه ها، نارضایتی مردم را به دنبال دارد در حالیکه اجرای به موقع و سریع طرح ها باعث نشاط و رضایت مندی مردم خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛منوچهر حبیبی در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک قزوین که در محل کارگاه پل امام رضا(ع) در کمربندی جمهوری اسلامی برگزار شد بیان داشت: باید به این مساله مهم توجه داشت که اجرای تنها سه پروژه تقاطع های غیرهمسطح خلیج فارس و میدان قدس به همراه پروژه امام رضا (ع) قزوین بیش از دو هزار میلیارد ریال یعنی دو برابر بودجه عمرانی این استان هزینه در برداشته و از این رو هر ناهماهنگی در جهت اجرای این طرح ها که با نارضایتی مردم همراه باشد، جایز نیست.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین تا پایان سال روزهای پرکاری را پیش رو دارد، افزود: اجلاس سراسری نماز در اول بهمن ماه، سفر معاون اول ریاست جمهوری به استان، برگزاری آیین های باشکوه دهه مبارک فجر، برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی و در نهایت تعطیلات نوروزی از جمله مناسبت های پیش رو است که تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان را به نوعی درگیر خود می نماید.

وی ادامه داد: رویدادها و رخدادهای پیش رو بی شک می تواند الهام بخش روزهای خوبی برای مردم استان در آینده باشد و علاوه بر آن وقوع این اتفاق ها بیانگر آن ست که مسیر توسعه و پیشرفت این استان در جهت خوبی قرار گرفته و گام های خوبی در امر اجرای پروژه های مختلف شهری نیز در این رابطه برداشته شده است.

وی، قزوین را از جمله شهرهای دارای طرح جامع حمل و نقل ترافیک در کشور دانست و گفت: در این طرح که مطالعاتی زیادی برروی آن صورت گرفته و به تصویب عالی ترین مرجع شورای حمل و نقل ترافیک کشور رسیده، 41 نقطه جهت روان سازی و ساماندهی مسیر مشخص گردیده است.

حبیبی، طرح جامع حمل و نقل ترافیک قزوین را دارای مزیت های زیادی دانست و افزود: اولویت ما در حوزه مدیریت شهری، مولفه حمل و نقل است و از این رو باید در ابتدا زیرساخت های آن از جمله نوسازی ناوگان های عمومی و شناسایی و رفع گره های ترافیکی و تقاطع ها مورد اصلاح قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در ادامه سرعت عمل در اجرای پروژه های شهری را مهم برشمرد و یادآور شد: اهمیت پروژه های عمرانی داخل شهر به مراتب از پروژه های حاشیه شهر مهمتر بوده که همراهی و همکاری تمامی دستگاهها را در جهت تسهیل در امر اجرای آن را می طلبد.

وی در پایان از همکاری و همراهی دستگاههای خدمات رسان در امر اجرای طرح های شهرداری تشکر و قدردانی کرد و خواستار اولویت بخشیدن ارایه خدمات این دستگاهها در ادامه اجرای پروژه های شهری شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.