نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت: قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته گذشته با کاهش 20 درصدی همراه بوده است.

محبی**ارزانی گوجه فرنگی عملی شدمجتبی شادلو نائب رئیس اتحادیه باغداران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قیمت گوجه فرنگی اظهار داشت: ملاک کلیات قیمت محصولات، میزان تولید است به طوری که با افزایش قیمت‌ها روند نزولی خواهند داشت و باید گفت که گوجه فرنگی در فصل زمستان بیشتر مصرف تازه خوری دارد زیرا معمولاً شرایط آن برای فرآوری فراهم نیست و از طرفی کارخانه‌ها محصول این فصل را کیفی نمی‌دانند.

وی افزود: درواقع با افزایش تولید محصول بیش از نیاز مصرف با رکود بازار و عدم استقبال از خرید کاهش قیمت و سایر مشکلات مواجه خواهیم شد.

شادلو با اشاره به تغییر قیمت گوجه فرنگی طی هفته جاری بیان کرد: در طی این هفته نسبت به هفته گذشته قیمت‌ها با کاهش 20 درصدی مواجه بوده و از طرفی محصولات کیفی به بازار آمده اما تاحدودی سردی هوا تولید را به تأخیر انداخته و از طرفی پیش بینی می‌شود که تا پایان ماه فراوانی قابل ملاحظه‌ای محصول در بازار باشد.

نائب رئیس اتحادیه باغداران با اشاره به تأثیر سرما و برف در میزان تولید محصول یادآور شد: درواقع سرما به شدتی نبوده که نگران کننده باشد به طوری که پایه‌های تولید را تحت تأثیر قرار دهد اما در مجموع روند رشد محصول را کند کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار