اهالی ورزش فارس در راستای تکریم مقام پیشکسوتان به عیادت بیژن بیداریان یکی از فوتبال دوستان قدیمی فارس رفتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ در این دیدار کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : پیشکسوتان ویترین ورزش به حساب می آیند و ما وظیفه داریم به آنها احترام بگذاریم . 

وی افزود : باید در کنار فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری به موضوع صله رحم اهمیت دهیم و از تجربیات و نقد پیشکسوتان ورزش هر چه بیشتر استفاده کنیم ، چون خود یک کلاس آموزشی در حوزه های رفتار ، کردار ، اخلاق و تربیت برای نسل های آینده باشد . 

محمد باقر کشفی یکی از پیشکسوتان ورزش استان هم ورزش را عاملی برای تواضع و فروتنی دانست و افزود : در ورزش تعاون ، همکاری ، احترام ، تواضع و فروتنی وجود دارد و در نهایت خروجی ورزش ، پرورش انسانهای سالم و با نشاط است . 

بیژن بیداریان ضمن تشکر از همه ی کسانی که برای عیادت وی در منزلش حضور داشتند گفت :پیشکسوتان ورزش خرمن فضل و دانش و تجربه هستند و جوانان باید به خوبی از این گنجینه ها استفاده کنند . 

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اهالی ورزش در استان فارس به منظور پاسداشت زحمات پیشکسوتان به دیدار و عیادت آنها می روند تا به آنها یاد آوری کنند مشکلات و کارهای روزمره نمی تواند عاملی برای فراموشی موسپیدان ورزش باشد . 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: عیادت ، ورزش ، فارس ، پیشکسوت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.