تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنانش در مسابقه امروز مقابل میزبانش تیم فرش آرا مشهد به میدان نخواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار بود عصر امروز تیم آذرخش در مشهد با تیم فرش آرا دیدار کند، که این مسابقه به دلیل اعتصاب بازیکنان آذرخش و عدم سفر به مشهد، برگزار نخواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: با وجودی که بلیط پرواز هم گرفته شده بود اما بخاطر اعتصاب بازیکنانی که تاکنون ریالی از باشگاه دریافتی نداشته‌اند به مشهد نرفتیم.

عباس روزپیکر با اشاره به اینکه این بازیکنان هزینه و خرج خانواده دارند،افزود: مگر چقدر با وعده می‌توان آنها را سر زمین کشاند؟ باعث تاسف است که مسئولان ما فقط قول و وعده و وعید دادند تا اینکه کارد به استخوان تیم رسید و دیروز ساعت ۱۰ صبح که پرواز داشتیم هیچ بازیکنی حاضر به رفتن به مشهد نشد.

وی گفت: بعد از راضی نشدن بازیکنان برای سفر به مشهد، مسئولان باشگاه  بازهم وعده و وعید دادند که مشکلات را حل می کنند ،اما در نهایت هیچ کاری نکردند و چون عزم راسخ تیم را دیدند که تا پول نگیرد بازی نمی‌کند، کلا همه چیز را رها کردند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش با بیان این مطلب که دریافتی بازیکنان ما از ابتدای فصل تاکنون صفر بوده و تنها دو بازیکن غیربومی تیم ۳۰درصد از پول خود را دریافت کرده‌اند، افزود: آذرخش را باید پوست کلفت‌ترین تیم لیگ‌برتر نامید، چراکه تا فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ ریالی دریافتی نداشته‌اند و بازیکنان را فقط با این جملات که با عشق به تماشاگر به میدان بروید سر پا نگه داشته‌ایم.

روزپیکر در خصوص آخرین بازی آذرخش در لیگ‌برتر نیز گفت: بازیکنان اعلام کرده‌اند تا پول نگیرند در هیچ مسابقه ای حاضر نخواهند شد و به همین دلیل سرنوشت بازی آخرمان در لیگ هم نامعلوم است.

اضافه می شود که بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس پیش از این هم به دلیل مشکلات مالی و دریافت نکردن مطالباتشان دو بار اعتصاب کردند،اما به نتیجه ای نرسیدند و با وعده های مسئولان به تمرینات بازگشتند.

شاگردان عباس روز پیکر در تیم آذرخش بندرعباس تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با کسب ۳۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای دارند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.