سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران گفت: تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران حضور راضی‌کننده‌ای در لیگ برتر کشور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان بارون‌زاده اظهار کرد: بدون شک و تردید گچساران امروز دارای پتانسیل بالا و ویژه در امر ورزش به شمار می‌رود.

وی افزود: واترپلو یکی از رشته‌های مفرح بوده و در گچساران نیز دارای طرفداران خاصی است.

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: امسال در تیم واترپلوی گچساران نهایت تلاش استفاده از بازیکنان بومی و منطقه است.

بارون‌زاده عنوان کرد: تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این دوره با استفاده از بازیکنان توانمند حضوری راضی‌کننده در لیگ برتر دارد.

وی افزود: در حال حاضر دو بازیکن از تیم ملی نوجوانان زیر 15 سال نیز در تیم نفت و گاز گچساران حضور دارند تا ترکیب تیمی از گروه‌های سنی مختلف به ویژه جوان و نوجوان باشد.

بارون‌زاده با اشاره به روند رو به توسعه ورزش واترپلو در گچساران گفت: امسال با حضور مربی و بازیکنان بومی گچساران موفق به دو پیروزی بعد از 5 سال شدیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بیان کرد: بازیکنان غیربومی در تیم نفت و گاز گچساران امسال از 6 بازیکن به دو بازیکن و استفاده از بازیکنان بومی جوان و نوجوانان روند توسعه تیم را پرشتاب کرده است.

بارون‌زاده توجه به آموزش‌های ابتدای و پایه از جمله شنا را لازمه گرایش به واترپلوی حرفه‌ای دانست و گفت: نخستین گام برای پرورش بازیکن تاثیرگذار در واترپلو توجه به آموزش‌های پایه است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.