منابع انگلیسی می گویند جلاد جدید داعش در فیلم ویدئویی اخیر این گروه تروریستی، به احتمال قوی یک شهروند انگلیس است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی تلگراف، دستگاه های امنیتی انگلیس با بررسی فیلم ویدئویی اخیر داعش دهار را که پیش از این نیز در انگلیس تحت نظر قرار داشته شناسایی کرده اند.

گروه داعش روز یکشنبه در یک فیلم ویدئویی ده دقیقه ای مدعی شد که پنج جاسوس انگلیس توسط مردان نقاب دار این گروه تروریستی اعدام شده اند.

منابع انگلیسی روز دوشنبه گفتند که مقامات امنیتی و اطلاعاتی انگلیس در حال بررسی این نوار ویدئویی که در آن یک داعشی نقاب دار با لهجه ای انگلیسی، انگلیس را تهدید به حمله تروریستی کرده و دیوید کامرون را نیز 'ابله ' نامید، هستند.

به گزارش این منابع، بسیاری از افراد بر این باور هستند که این داعشی نقاب دار که جای 'محمد اموازی ' جلاد پیشین داعش گرفته، سیذارتا دهار 32 ساله است.

روزنامه دیلی تلگراف در این خصوص نوشت: سیذارتا دهار تا قبل از رفتن به سوریه به همراه همسر و چهار فرزندش، در شرق لندن به کار فروشندگی مشغول بوده است.

این روزنامه افزود: سیذارتا دهار در حالی زیر دماغ دستگاه های امنیتی برای پیوستن به داعش به سوریه رفت که پیش از آن در سال 2014 میلادی به اتهام تشویق به اعمال تروریستی، بازداشت و پس از آن با قید وثیقه آزاد شده بود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
خدا لعنت کنه تروریستهای تکفیری رو.خدا حفظ کنه رزمندگان اسلام رو و ظهور آقامون رو برسونه ان شا الله تعالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
خدا لعنت کنه تروریستهای تکفیری رو.خدا حفظ کنه رزمندگان اسلام رو و ظهور آقامون رو برسونه ان شا الله تعالی.
آخرین اخبار