چند تن از رکابزنان باشگاه پتروشیمی تبریز راهی تیم همشهری شهرداری تبریز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میرصمد پورسیدی، قادر میزبانی، احد کاظمی، بهنام ملکی و مهدی سهرابی، رکابزنان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که بیشتر آن‌ها صاحب عناوین کشوری و آسیایی فراوان هستند، روز گذشته با تیم همشهری شهرداری به توافق رسیده و به این تیم پیوستند.

همچنین امیر کلاهدوز دیگر رکابزن تبریزی پتروشیمی نیز به پیشگامان کویر یزد پیوست تا جدایی شش رکابزن پرافتخارترین تیم آسیا قطعی شود.

میرصمد پورسیدی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز بار دیگر در رده بندی انفرادی آسیا بالاتر از سایر رقبای خود در راس جدول قرار گرفت.

در تازه ترین رده بندی سال 2015 اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI تیم ‌های آسیایی تیم پیشگامان کویر یزد با 833 امتیاز و تیم پتروشیمی تبریز با 665 امتیاز بار دیگر رده های اول و دوم را از آن خود گردند.

در رده بندی انفرادی آسیا سال 2015 میرصمد پورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز با 372 امتیاز در رده اول قرار دارد، حسین عسگری از تیم پیشگامان کویر یزد با 325 امتیاز در جایگاه دوم را از آن خود نموده و رحیم امامی دیگر دوچرخه سوار کشورمان از تیم پیشگامان کویر یزد نیز با 190 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

همچنین لازم به ذکر است، رکابزن تیم پتروشیمی تبریز برای دومین سال متوالی است که عنوان برترین دوچرخه سوار سال آسیا را از آنِ خود می‌کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.