شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف افزایش احساس امنیت در جامعه و در بین مردم شهرستان مرودشت، در دستور کار جدی پلیس شهرستان مرودشت قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از خیابان های آلوده را در سطح شهرستان مرودشت شناسایی و پاک سازی این خیابان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی و با همکاری ماموران یگان امداد پاک سازی این خیابان را با بازرسی از چندین باب منازل خرده فروشان موادمخدر که از قبل شناسایی کرده بودند، آغاز كردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این منازل موفق به کشف بیش از 90 گرم انواع موادمخدر، دستگیری 15 نفر خرده فروش موادمخدر، کشف 2 عدد پایپ استعمال مواد، 2 حقه وافور و توقیف سه دستگاه خودرو متعلق به این خرده فروشان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطر نشان كرد: در این خصوص پرونده تشکیل که به همراه مواد مکشوفه و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.