چهاردهمین نشست باشگاه هنرمندان عکاس استان قم با نقد و بررسی عکس‌های دوران انقلاب اسلامی کاوه گلستان در حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ کاوه گلستان از جمله عکاسانی بود که در زمینه موضوعات اجتماعی ایران اهتمام داشت و صحنه‌های مختلفی از سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را عکاسی کرده است.

سلیمانی مسئول باشگاه هنرمندان عکاس استان قم بیان کرد: انعکاس و چاپ عکس‌های کاوه گلستان از وقایع انقلاب اسلامی و همچنین دروان دفاع مقدس در مطبوعات و رسانه‌های داخل و خارج از کشور، او را به عکاسی بین‌المللی تبدیل کرد که نامش برای بسیاری از هنرمندان غربی آشنا بوده و در آن دوران نیز جوایز مختلفی را بدست آورد.

وی افزود: عکس‌های این عکاس از تظاهرات‌های مردمی و درگیری مبارزان با مزدوران رژیم ستم شاهی به گونه‌ای است که انسان خود را آن معرکه می‌بیند و این عکاس به صحنه‌ها بسیار نزدیک بوده و عکس‌هایی به فاصله اندک از وقایع به ثبت رسانده است.

وی عنوان کرد: کاوه گلستان در مقطعی برای به تصویر کشیدن انقلاب مردم قم به این شهر هم مسافرت کرد و عکس‌های مختلفی از تظاهرات‌های مردمی در خیابان چهارمردان که مرکز مبارازت علیه رژیم بود را به ثبت رساند.

در این نشست همچنین اعضای باشگاه هنرمندان عکاس استان قم به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان توسط عربستان سعودی را محکوم کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.