با هماهنگی که با بانک صادرات انجام شده است متقاضیان با معرفی شرکت آبفای استان زنجان می توانند از تسهیلات 1/5 میلیون تومانی برای نصب انشعاب فاضلاب منازل خود استفاده نمایند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس علیرضا جزء قاسمی در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان از تصفیه خانه زنجان به تشریح کامل وظایف شرکت در ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به شهروندان گفت : طبق قانون شرکت آب و فاضلاب وظیفه دارد که آب سالم و بهداشتی با فشار 5/2 الی3 بار را در درب منازل مشترکین تحویل نماید

وی افزود : شهروندان عزیز موظف هستند برای توزیع مناسب بار در طبقات بالا مخزن مناسبی را تعبیه نمایند .

قاسمی همچنین گفت : شرکت آب و فاضلاب فازدوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان را نیز از طریق BOT به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کرده است که انتظار میرود همشهریان محترم برای حفاظت از منابع آبی و محیط زیست همکاری لازم در اتصال به شبکه فاضلاب را داشته باشند

وی خاطر نشان کرد : شرکت آبفای در جهت تسهیل و همکاری با مشترکین آماده است هزینه های انشعاب فاضلاب را در 24 قسط تقسیط نمایند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تصریح کرد : با هماهنگی که با بانک صادرات انجام شده است متقاضیان با معرفی شرکت آبفای می توانند از تسهیلات 5/1 میلیون تومانی برای نصب انشعاب فاضلاب منازل خود استفاده نمایند .

شهردار زنجان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اتصال مشترکین به تاسیسات شبکه فاضلاب در شهرزنجان گفت : با توجه به اینکه اتصال به شبکه فاضلاب از ضروریات می باشد لذا شهرداری زنجان نیز همکاری لازم با مشترکین جهت اتصال به شبکه فاضلاب را انجام خواهد داد .

یگانه افزود : جهت همکاری بیشتر با مشترکین قبل از اخذ پایان کار از طرف شهرداری همکاری لازم جهت دریافت مجوز حفاری اتصال به شبکه فاضلاب صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.