گارگاه آموزشی در واحد خبر صداوسیمای مرکز آبادان با حضور دکترعابدینی برگزارشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاونت خبرگزاری صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در این دوره آموزشی هدف از ایجاد خبرگزاری را القا دیدگاه جمهوری اسلامی ایران به جهان و رقابت با خبرگزاریهای بزرگ جهان که تقریبا کل خبرهای جهانی در انحصار آنها است اعلام کرد.

دکتر حسن عابدینی گفت: با ایجاد خبرگزاریهای متعدد مانند العالم،پرس، الکوثر،سحر ودیگر شبکه ها بازبانهای مختلف توانسته ایم پیام ایران وانقلاب اسلامی را به جهانیان برسانیم .

ایشان بااشاره به نقش مهم فضای مجازی در عرصه خبر تصریح کرد:باید در حوزه فضای مجازی اهمیت زیادی قائل شویم و به همین دلیل باید مدیریت پایش فضای مجازی و مدیریت فن آوری نوین ایجاد نمود و خلاء بحثهای روز را در خبرها کم کرده و از شایعات ایجاد شده در دنیای مجازی جلوگیری کنیم.

معاونت خبرگزاری صداوسیما ،آبادان و خرمشهر را یک مزیت برای صدا وسیمای مرکز آبادان دانست و گفت:این دو شهر برای مردم کاملا شناخته شده اند و باید تصاویرو خبرهایی مناسب برای مردم از این شهرها ایجاد نمود .

وی وجود نیروهای جوان در واحد خبر مرکز آبادان را از نکات مثبت این مرکز اعلام کرد و از پوشش خبری بزرگترین تجمع بشری دنیا (اربعین حسینی)در کربلا از واحد مرکز آبادان تقدیر وتشکر کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.