مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری یک‌میلیارد و 300 میلیون ریال برای توانمندسازی مددجویان این شهرستان در رشته‌های مختلف هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امرالله فروزنده افزود : از ابتدای سال جاری یک‌هزار و 74 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان در کلاس‌های آموزشی مهارت‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان این‌که این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود افزود: مددجویان این نهاد حمایتی در دوره‌های مختلف آموزش شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که دوره‌های آموزشی در رشته‌های خیاطی، پرورش زنبور عسل، گلدوزی، پرورش قارچ، مراقبت کودک،ک یف‌دوزی و آرایشگری است افزود: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی یک‌میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد در طول سال به منظور افزایش توان حرفه‌ای، ایجاد اشتغال پایدار و کسب مهارت‌های حرفه‌ای مددجویان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلند‌مدت اقدام می‌کند.

فروزنده با بیان این‌که به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود گفت: ارائه دوره‌های آموزشی به مددجویان کاملا رایگان بوده و بر اساس تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و مراکز فنی و حرفه‌ای از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی علاوه بر مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال مددجویان نقش مهمی دارد.

فروزنده توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی مددجویان را از برنامه‌های مهم نهاد حمایتی کمیته امداد برشمرد و گفت: امدادگران در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.