نایب رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناهید علیزاده و بیتا طاهری دو بانوی فوتبالیست این استان به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اقدس نوربخش گفت: سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال از 12 دی ماه 94 در کمپ تیم های ملی در تهران آغاز شده و تا 15 همین ماه نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: از کهگیلویه و بویراحمد ناهید علیزاده و بیتا طاهری در این اردو حضور دارند.

نوربخش هدف از برگزاری این اردو را گزینش بازیکنان برتر برای حضور در اردوهای اصلی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال به منظور شرکت در فستیوال بانوان زیر 14 سال آسیا اعلام کرد.

وی اظهار کرد: به دلیل وجود ظرفیت ها و توانمندی های چشمگیر بین بانوان فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد امید است که شاهد حضور این دو بانوی ورزشکار استان در تیم ملی فوتبال بانوان و مسابقات آسیایی باشیم.

نوربخش عنوان کرد: در چند سال گذشته رشته های ورزشی فوتبال و فوتسال در کهگیلویه و بویراحمد و بین بانوان این استان به جایگاه اصلی خود رسیده است.

وی ابراز داشت: این امر موجب شده که علاوه بر شبنم بهشت بازیکنانی چون مرضیه توفیقی نسب نیز در تیم ملی فوتسال بانوان حضور داشته باشند.

بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.