سرمربی تیم والیبال ثامن ‌الحجج خراسان ضمن سخت توصیف کردن دیدار با بانک سرمایه گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که از قبل بازنده نیستیم.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیش از آغاز دیدار دو تیم بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان، اظهار داشت: تیم ما از نظر مهره و جایگاه در جدول رده‌بندی شرایط به نسبتا پایین‌تری از حریف امروز خود دارد،‌ اما در ورزش هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و من به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام که قطعا در این دیدار از قبل بازنده نیستیم و با این تصور به میدان نروند.
سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان ادامه داد: در این دیدار باید درصد اشتباهات خود را کاهش دهیم و در مواجهه با بازیکنان بزرگ تیم حریف با دقت بیشتری کار کنیم تا بتوانیم به کمک هوادارام خود، نتیجه دلخواهمان را از این دیدار سخت کسب کنیم.
قوچان‌نژاد به مصدومیت دو بازیکن خارجی تیمش اشاره کرد و گفت: میلان راسیچ از ناحیه انگشت با مصدومیت مواجه است و در دیدار با ارومیه هم نتوانست به میدان برود. بوجین چاچیچ دریافت کننده تیم ما هم پس از تصادف هفته قبل از ناحیه کمر با گرفتگی روبه‌رو شده است و بعید است بتوانیم در این دیدار از این بازیکن استفاده کنیم. این موضوع کار ما را مقابل تیم بانک سرمایه سخت‌تر خواهد کرد.
تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان از ساعتی دیگر در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد پذیرای تیم والیبال بانک سرمایه خواهد بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار