مشاور فرماندار بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد گفت: به همت سازمان‌های مردم‌ نهاد و جوانان بندر ماهشهر دیوار مهربانی در 2 نقطه از این شهرستان برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از اهواز، اسماعیل طرفی در آئین بر پایی دیوار مهربانی بیان داشت: "دیوار مهربانی" یکی از نمادهای انسانیت و نوع ‌دوستی است که امروز هم‌زمان با آغاز فصل سرما در بندر ماهشهر توسط سازمان‌های مردم نهاد اجرای شد.

وی تصریح کرد: مردمی بودن، مشارکت و سرعت انتشار "دیوار مهربانی" در کشور، ریشه در فرهنگ و سنت ما ایرانیان دارد.

طرفی اذعان داشت: این طرح فرهنگ مهربانی، یاری و همدلی و روحیه نوع‌دوستی در بین شهروندان را می‌رساند و به منظور حل مشکلات به دست مردم گام بر می‌دارد، چرا که مشکلات امروز در جامعه تنها با مشارکت و همدلی مردم حل می گردد.

مشاور فرماندار بندر ماهشهر ضمن دعوت از مردم بندر ماهشهر برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه خاطرنشان کرد: در طرح دیوار مهربانی مردم لباس‌، کفش و وسایلی که نیاز ندارند را بر روی لباس آویز، جا کفشی و محل‌های تعبیه شده بر روی دیوار قرار می‌دهند تا هر کس نیاز دارد استفاده کند و این کمک‌ها به دست صاحبان واقعی برسد.

دیوار مهربانی با شعار "اگر نیاز نداری بگذار، نیاز داری بردار" در 2 نقطه شهر به آدرس ماهشهر مرکزی، جنب سینما دریا و ناحیه صنعتی، دیوار ورزشگاه شهید شیرعلی‌نژاد، مقابل پارک درمانگاه در انتظار مردم نوع ‌دوست ماهشهری است.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.