عضو جبهه یکتا با تاکید بر اینکه نمایندگان نباید وامدار ثروتمندان و صاحبان قدرت باشند، گفت: نمایندگان مردم باید در مجلس شجاعانه تصمیم بگیرند و روحیه محافظه‌کارانه نداشته باشند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: این احتمال همواره وجود دارد که صاحبان قدرت و ثروت بخواهند با اعمال نفوذ در انتخابات باعث راهیابی افرادی به مجلس شوند تا در آینده از موقعیت آنها سوءاستفاده کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعدد داوطلبان نمایندگی مجلس و خبرگان ادامه داد: تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان سابقه‌شان مشخص نیست که باید مورد شناسایی قرار گیرند، البته رسانه‌ها نیز با اطلاع رسانی خوب به مردم می‌توانند کمک کننده باشند.

عضو جبهه یکتا با تاکید بر اینکه نمایندگان نباید وامدار ثروتمندان و صاحبان قدرت باشند، افزود: نمایندگان مردم باید در مجلس شجاعانه تصمیم بگیرند و روحیه محافظه‌کارانه نداشته باشند، همچنین منافع ملی را به منافع جناحی ترجیح دهند.

حسینی در ادامه گفت: این نگرانی وجود دارد که رسانه‌‌های بیگانه با شبکه‌های گوناگون بر افکار عمومی جامعه تاثیر بگذارند تا افرادی وارد مجلس شوند که گرایش به غرب دارند، منفعلند و در مقابل نظام سلطه و قدرت‌های جهانی موضع قاطعی ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این احتمال وجود دارد که شبکه‌های گسترده فارسی زبان از جریانات خاصی حمایت کنند و برخی دیگر را مورد تخریب قرار هند، از این رو باید مسائل را یادآوری کرد تا مد نظر همگان قرار گیرد.


انتهای پیام/

                    برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.