واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ماهان، بعد از سیلو 4 مصدوم و حادثه رانندگی دیگری در خیابان 24 آذر، 2 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان، در پی تماس تعدادی از رانندگان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ماهان، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 5 را به محل حادثه اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، خودروی سواری پژو405 به دلیل نامعلومی در جاده ماهان بعد از سیلو واژگون شده و 4 سرنشین آن درون خودرو گرفتار شده بودند.

آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، اقدام به ایمن سازی محل و قطع سیستم برق خودرو نموده و از نشت بنزین جلوگیری به عمل آوردند، سپس چهار مصدوم را از خودرو خارج و جهت انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

همچنین در حادثه رانندگی دیگری که در خیابان 24 آذر روبروی پمپ بنزین رخ داد، دو نفر مجروح و در خودرو محبوس شدند که آتش نشانان ایستگاه شماره 4 ، به امداد آنها شتافتند.

آتش نشانان با قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشدار دهنده در خیابان 24 آذر، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات نجات و با احتیاط کامل هر دو سرنشین را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراكز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بر اساس این گزارش خودروی سواری مذکور به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، با جدول کنار خیابان برخورد کرده و واژگون شده بود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حادثه ، رانندگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.