اجراي تفاهم نامه سازمان نظام مهندسي ساختمان با شركت توزيع برق استان زنجان گام موثري در نظام مندي شهري است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زنجان؛ در ديدار مهندس عادل كاظمي مديرعامل شركت برق زنجان با مهندس مجتبي زاده رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان زنجان بر اجراي تفام نامه ي في مابين تاكيد شد تا گام موثري در نظام مندي شهري برداشه شود .

كاظمي افزود : تفاهم نامه ي منعقد شده با هدف نظارت و کنترل بخش هاي حريم تاسيسات عمومي برق، سيستم زمين و تابلوهاي اندازه گيري به امضا رسيده است ضمن کاهش مشکلاتي از قبيل افزايش ولتاژ شبکه در اثر قطعي سيم نول مرتفع شده و کمک شاياني به کاهش برق گرفتگي ها و سلامت تجهيزات مي شود.

وی تاكيد كرد : با صدور مجوز معماري ساختمان در حوزه ي انرژي و بازرسي هاي صورت گرفته ازسوي سازمان نظام مهندسي استان زنجان تا حد قابل توجهي از مشكلات مردم و مشتركين در خصوص انشعاب هاي برق مرتفع شده است.

مهندس مجتبي زاده رئيس هيات مديره و رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان زنجان نیز در این دیدار ‌گفت :‌ با همكاري هاي دوجانبه و مسئوليت پذيري ساير دستگاههاي اجرايي استان بويژه در فني نمودن تجهيزات و شبكه هاي توزيع برق گام بلندي بسوي نظام مندي شهري و كاهش مشكلات شهروندي بر خواهيم داشت.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.