پس از پایان جلسه کادر فنی و مسئولان باشگاه نفت تهران، جدایی پیام صادقیان از جمع زردپوشان همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

منصوریان ناراضی، پیام و باشگاه راضیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جلسه کادر فنی و مسئولان باشگاه نفت تهران، 2 طرف درباره نحوه رفع مشکلات مالی، نقل‌و‌انتقالات، اردوی تیم نفت در نیم فصل و آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ تا حدودی به تفاهم رسیدند اما نکته‌ای که همچنان درباره نفتی‌ها مبهم ماند بحث خروج یا ادامه همکاری پیام صادقیان با زردپوشان پایتخت است.

صادقیان هفته پیش در گفت‌و‌گو با مدیرعامل و برخی از مسئولان باشگاه صراحت اعلام کرد که به دلیل مشکلات شدید مالی قصد جدایی از نفت را دارد و امیدوار است باشگاه با صدور رضایت‌نامه وی را در این تصمیم همراهی کند.

با این درخواست منصورقنبرزاده نیز اعلام کرد: به دلیل این که خود پیام خواستار جدایی است مسئولان باشگاه مشکلی با این مسئله ندارند.

اما علی‌رضا منصوریان با این جدایی به شدت مخالف است و اعتقاد دارد می‌توان با کنترل احساسات صادقیان وی را از تصمیم خود منحرف کرد. مسئولان باشگاه نفت در بحبوحه این اقدام صادقیان اعلام کردند از نظر فنی و اخلاقی در این فصل از بازیکن خود رضایت دارند اما در حال حاضر نمی‌توانند در مورد مشکلات مالی به صورت کامل اقدامی برای صادقیان انجام دهند.

در جلسه دیروز قرار شد منصوریان در مورد این معضل بزرگ با بازیکنان نفت به تفاهم رسیده و آن را به باشگاه اعلام کند و سرمربی نفت به طور حتم مذاکره با هافبک جنجالی خود را جز اولویت‌هایش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۴
این صادقیان رو نیارین پرسپولیس فساد اخلاقی داره وحاشیه وشب نشینی و حاشیه داره تشکر
آخرین اخبار