سایت آسیا بسکتب در گزارشی از رامین هنرمند، گارد راس تیم بسکتبال ثامن مشهد به عنوان چهره برجسته بسکتبال ایران در هفته شانزدهم نام برد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت آسیا بسکت در گزارشی که امروز روی خروجی خود قرارداد با اشاره به بازی درخشان رامین هنرمند، گارد راس 25 ساله ثامن مشهد مقابل نیروی زمینی، از وی به عنوان چهره برجسته سوپرلیگ بسکتبال ایران در هفته شانزدهم نام برد. 

هنرمند در روزی که شکست‌های ثامن مشهد در سوپرلیگ بسکتبال ایران 2 رقمی شد، 15 امتیاز گرفت و 11 پاس گل داشت تا دابل دابل کند. 

آسیابسکت همچنین از حسین رحمتی، فوروارد قدرتی نیروی زمینی هم به عنوان دومین بازیکن هفته سوپرلیگ بسکتبال ایران نام برد. رحمتی هم در روزی که تیمش با اختلاف یک امتیاز (69 بر 68) سومین پیروزی این فصل خود را جشن گرفت، مقابل ثامن در مشهد 18 امتیاز کسب کرد و 11 ریباند داشت.

سومین بازیکن هفته ایران از نگاه آسیابسکت، عماد سلمانی گارد تیم دانشگاه آزاد است. سلمانی در روزی که دانشگاه آزاد به پیروزی آسان 80 بر 55 مقابل آینده‌سازان میهن در اصفهان دست یافت، 22 امتیاز برای تیمش به دست آورد.

فهرست 10 بازیکن برتر هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران از نگاه آسیا بسکت به این شرح است؛

1- رامین هنرمند/ ثامن مشهد
2- حسین رحمتی/ نیروی زمینی ارتش
3- عماد سلمانی/ دانشگاه آزاد اسلامی
4- زلاتکو یوانوویچ/ پالایش نفت آبادان
5- پوویلاس کوکیناس/ ثامن مشهد
6- اصغر کاردوست/ شهرداری اراک
7- حامد آفاق/ شهرداری اراک
8- ادگار سوسا/ پتروشیمی بندرامام
9- محسن محمدی/ شهرداری گرگان
10-   میلان پوپویچ/ پالایش نفت آبادان

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار