این سردار سپاه برگزاری همایش‌ها را در ایجاد وحدت میان خانواده شهدای مدافع حرم با ديگر خانواده‌های شهدای دفاع مقدس را اثرگذار دانست.

مسجدیان: شهدای مدافع حرم افتخاری بر شيعه و ايران اسلامی هستندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار "سردار علی مسجديان" در اولین گردهمایی حماسه‌سازان زینبی با اشاره به اهداف این همایش اظهار داشت: ما سعی داريم با برگزاری چنين مراسم‌هایی ياد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشته و به خانواده‌های اين شهدا سر سلامتی بدهيم.

وی در ادامه تصریح کرد: با چنين گردهمايی‌هایی می‌توان وحدت میان خانواده شهدا با ديگر خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را مستحكم کرد.

این سردار سپاه با بیان اینکه پنج هدف در برگزاری اين مراسم مورد نظر ماست، گفت: حركت زينبی داشتن اولین هدف ماست.

مسجدیان در ادامه افزود: هدف ما آن است که شما به عنوان همسران شهدا بدانيد امانتدار چه كسی هستيد و برای بزرگ كردن فرزندان این شهدا استقامت و صبوری را در خود ایجاد کنید.

وی با بیان اینکه بدانيد چه بهايی را داده و چه بهايی را مي‌گيريد، اظهار داشت: باید بتوانيم در اين گردهمايی ولايتمداری خود را نشان داده و با استقامت و سر سلامتي به ولی امرمسلمين اعلام كنيم كه ما در همان راه مستقيم اسلام قرار داريم.

این سردار سپاه با اشاره به سوره ولعصر در ادامه اذعان کرد: اگر بتوانيم انسجام خانواده شهدا را حفظ كرده، در تربيت فرزندانمان صبور باشيم و همچنین در تربيت ايستادگی و خودسازی خودمان به عنوان همسران و خانواده شهدای مدافع حرم ثابت قدم بمانیم تا شهدا از ما راضی باشند به وعده‌های خود عمل كرده‌ايم.

مسجدیان تاکید کرد: امروز اين شهدای مدافع حرم هستند كه با حركت عظيمی كه در راه دفاع از حريم ولايت كرده‌اند، افتخاری بر شيعه و ايران اسلامی هستند چرا كه این عزیزان در مقابل گروه تروريستي داعش كه به سردمداران خود وعده داده بودند پيكر بانوی اسلام و قهرمان كربلا را از حرمش خارج کرده و آن را به آتش می‌كشند، عباس‌گونه همانند برادر رشيد زينب كبرا ايستادند و دشمن را به عقب راندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقامت و ايستادگی آنان و سردادن شعار "كلنا عباسك يا زينب" همه گويای آن است كه اسلام امانتی در دست ماست و اگر اين امانت را خوب نگه داشتيم، می‌توانيم به صاحبش برسانيم.

انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار