سرمربی تیم والیبال نشسته آقایان گفت: نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام بین‌قاره‌ای در پایان این اردو مشخص می‌شود.

رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته از امروز آغاز می‌شود و تا 18 دی ماه ادامه دارد. این اردو با هدف آمادگی هرچه بیشتر برای مسابقات پار‌المپیک ریو است.  
 
وی افزود: در پایان این اردو، ترکیب اصلی تیم ملی از بین 19 ورزشکار حاضر برای حضور در مسابقات جام بین‌قاره‌ای چین مشخص می‌شود و 2 اردوی باقی‌مانده تا اعزام با حضور 12 نفر اصلی تیم در ماه بهمن و اسفند برگزار می‌شود.
 
رضایی ادامه داد: ورزشکاران در آمادگی کامل به سر می‌برند و چون این اردو در نیم‌فصل لیگ درحال برگزاری است تنها با خستگی بازیکنان مواجه هستیم و هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی و مصدومیتی نداریم و تلاش می‌کنیم که بازیکنان درسطح آمادگی لیگ باقی بمانند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: علی‌رضا معمری،‌ بهمن تارودی،‌ حسن محمدی،‌ حسن بخش‌علی به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند و نظارت کامل به تمرینات ملی‌پوشان دارند و تاکتیک‌های لازم برای حضور در مسابقات چین به بازیکنان آموزش داده می‌شود.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.