مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: طبق برنامه سهمیه داران پارالمپیک در اردو حضور دارند تا به آمادگی لازم برای مسابقات ریو برسند.

اردوی وزنه‌برداران پارالمپیکی کلید خوردآستراکی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: دهمین مرحله اردوی آمادگی بازی‌های پارالمپیک ریو با حضور 6 ورزشکار از امروز آغاز شد و تا 25 دی ماه ادامه دارد.
 
وی افزود: احمد دلجوان به عنوان سرمربی بر تمرینات ملی پوشان نظارت دارد و نکات لازم جهت آمادگی هر چه بیشتر وزنه برداران به آنها آموزش داده می شود، همچنین حجت الاسلام والمسلمین قائمی نماینده فرهنگی و امین قنبری سرپرست این اردو انتخاب شدند.
 
آستراکی ادامه داد: در حال حاضر وزنه‌براداران در شرایط خوبی به سر می برند و هیچ گونه آسیب دیدگی و مصدومیتی وجود ندارد و اردوهای تیم ملی تا شروع بازی‌های پارالمپیک ریو ادامه دارد و در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین به طور منظم برگزار می شود.
 
مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت:تا شروع بازی‌های پارالمپیک، مسابقات جهانی دیگری نداریم، اما در تلاش هستیم در ماده های آتی در رقابت های برون مرزی شرکت کنیم تا علاوه بر ثبت رنکینگ وزنه برداران دارای سهمیه پارالمپیک، به نوعی دیدارهای تدارکاتی برای آنها ایجاد کنیم تا برای ریو آماده تر شوند. 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار