اشتغال پایدار با تقویت واحد های صنعتی و کاهش بیکاری ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندان، در بازدید از کارخانجات شهر آمل گفت: در شرایط فعلی و بحرانی اقتصاد می توان با تقویت واحد های صنعتی برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار قدم برداشت.

محمدپور عمران بیان کرد : با همکاری و تعامل خوب دستگاه های اجرایی و بانک ها در ارائه تسهیلات ، رونق و توسعه این استان با سرعت بیشتری انجام می شود.

دکتر محمدپور عمران با تاکید بر اینکه منفعت تمام سرمایه گذاری ها، طرح ها و پروژه های صنعتی و تولیدی که در این استان اجرا می شود به خود مردم بر می گردد تصریح کرد : باید مسئولان اعم از مسئولان دستگاه های اجرایی ، بانک ها و فعالان اقتصادی در راستایی گام بردارند که توسعه و پیشرفت این استان در اولویت کاری قرار گیرد.

دکتر محمد پور عمران در جمع مدیران واحد های خصوصی آمل ضمن خدا قوت به آنان اشاره کرد : واحد های تولیدی که در مازندران دچار مشکل شده اند با درایت ،حمایت و روان سازی می توانند با بالا بردن ظرفیت تولید باعث توسعه اقتصادی شوند.

وی همچنین خطاب به مدیران و بخش خصوصی ابراز داشت : یکی از اهداف دولت تدبیر و امید جلب اعتماد بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری است ، بنابراین اگر بخواهیم بیکاری را کاهش دهیم و اشتغال پایدار ایجاد کنیم باید از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی به منظور اشتغال پایدار استفاده کنیم .

در این نشست همچنین حجت الاسلام تقوی فرد مدیر کل دادگستری استان در راستای حمایت از واحد های صنعتی گفت : بعضی با عنوان سرمایه گذار تسهیلاتی را دریافت و در جا خود هزینه نکردند تصریح نمود : به همین دلیل حمایت از این افراد ظلم به سرمایه گذاری است که تمام سرمایه و اعتبار خود را برای رونق تولید به کار گرفته است.

تقوی فرد یادآور شد : سرمایه گذاری که وجودش را در راه احداث و تقویت تولید می داند و می خواهد اشتغال ایجاد کند مورد حمایت قانون و دستگاه های قضایی از سرمایه گذاری قرار می گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: افزایش فرهنگ اعتماد و صداقت در میان دستگاه های دولتی سرمایه گذاران و صنعتگران یک ضرورت می باشد.

وی با بیان اینکه در دستگاه های قضایی رسالتی مبنی بر تامین امنیت قضایی سرمایه گذاری برای خود قائل هستیم افزود : کمک به بخش تولید و صنعت استان و تلاش برای برداشتن موانع را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام تقوی فرد تصریح کرد : با توجه به شرایط کنونی و تحریم ها ، کمبود نقدینگی و سایر مشکلات، به نظر می رسد بخش صنعت دچار معضلاتی است که رفع آن در این شرایط بحرانی کمک به همه دستگاه های استان را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه در نظر داریم برای افرادی که در این حوزه برای توسعه و آبادانی کشور و استان تلاش می کنند مساعدت لازم را داشته باشیم تا این مشکلات بر طرف شود و در شرایط عادی فعالیت کنند گفت : این نشست ها با واحد های خصوصی برای آشنایی با مشکلات بخش خصوصی و بررسی و اقدام انجام می شود.

همچنین پس از این نشست، بازدید از خط تولید شرکت دلوسه ، زرین سوله به اتفاق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران حجت الاسلام تقوی فرد مدیر کل دادگستری و موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی انجام شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کاهش ، بیکاری ، صنعتی ، واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.