مربی تیم ملی جوانان روئینگ گفت: هنوز تکلیف انتقال اردو به مهاباد مشخص نشده است و نمیدانیم پاروزنان به این شهر می روند یا خیر؟

کبوتری: تکلیف حضور در مهاباد مشخص نشده استطاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: روز گذشته تمرینات داخل آب را انجام دادیم اما برای انتقال اردو به مهاباد همچنان بلاتکلیف و معلوم نیست که به چه نتیجه ای برسیم، اما با توجه به سرد شدن هوا تمرینات بدنسازی و کار در باشگاه و تمرینات هوازی را آغاز کرده ایم.
 
وی افزود: وضعیت برنامه ها طبق روال است و پاروزنان آماده تر و به سرعت در حال پیشروی هستند و قایقرانانی که در استعدادیابی شناسایی شدند امسال به مسابقات جوانان قهرمانی آسیا می رسیم و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
 
کبوتری در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر 13 پاروزن در اردو داریم زیرا در اردوی قبلی یک مفر حذف شد و در تمرینات آتی نیز کیفیت پاروزنان اهمیت بسزایی برای حضور در اردوها خواهد داشت.
 
کبوتری در خصوص انتقال اردو به تهران تاکید کرد: اردو را می توانیم به تهران انتقال بدهیم اما هوای مریوان برای پاروزنی مناسب تر است و نسبت به تهران 4 درجه گرمتر است.
 
وی در ادامه یادآور شد:تمرینات این اردو قدرتی است و اردوی جدید را  با تمرینات استقامتی و نیمه استقامتی آغاز خواهیم کرد البته تمرینات 25 دی ماه به پایان می رسد و اردوی جدید یک هفته بعد شروع خواهد شد.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: کبوتری ، مهاباد ، روئینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار