فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از متلاشی شدن باند توزيع کننده مواد مخدر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛ سرهنگ حسین براری گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی در خصوص فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان کنگاور، ماموران موفق به شناسایی یک باند 3 نفره توزیع مواد مخدر شدند.

وی بیان داشت: پلیس در عملیاتی غافلگیرانه پس از اخذ دستور قضایی و رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی در بازرسی از منزل متهمان، موفق به كشف مقدار 3 كیلو گرم مواد مخدر از نوع گراس شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که این باند دستگیر شده از سارقان حرفه ای سطح شهرستان بوده که تحقیقات در این زمینه نیز در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی برای مراحل قانونی، با تقدیر از تعامل مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری متخلفان اقدام شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کرمانشاه ، متلاشی ، توزیع ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۴
خوبه که پلیس و نیروی انتظامی سری به محله های چقا کبود و چقا میرزای کرمانشاه بزنه ببینه زاهدان کوچک ( چقا کبود یا چیا کو ) چه خبره؟