شهروندان به خصوص بانوان حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهروندان خواست که از سوارشدن بر هر خودرویی که فاقد علائم تاکسیرانی است خودداری کنند و به‌هیچ‌وجه از راننده و یا سرنشینان آن مواد خوراکی و یا نوشیدنی دریافت نکنند.


سرهنگ سید رحمان موسوی گفت: شهروندان به‌خصوص بانوان از سوارشدن در خودروهایی که دارای دو یا چند نفر سرنشین مرد هستند خودداری کرده وزیورآلات خود را در معرض نمایش نگذارند.

وی بیان کرد: شهروندان باید از صحبت کردن طولانی با راننده و سرنشینان آن و افشا کردن اطلاعات فردی و خانوادگی به آنها پرهیزکرده و هنگام سوارشدن به خودروهای شخصی مسافرکش چهره راننده، سرنشینان و وسایل تزئینی خودرو را به خاطر بسپارند.

وی با اشاره به اینکه بهترین وسیله برای رفت‌وآمد، وسایل نقلیه عمومی ازجمله اتوبوس و تاکسی‌ها هستند، عنوان کرد: شهروندان باید حتی‌الامکان از مسافربرهای شخصی استفاده نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان یادآور شد: شهروندان باید برای رفتن به مقصد خود در نقاط خلوت و به‌خصوص هنگام شب حتماً از یک تاکسی‌تلفنی مطمئن و یا از تاکسی‌های بی‌سیم استفاده کنند.

موسوی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک فوراً با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰تماس بگیرند. همچنین می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را پلیس استان خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه دفتر نظارت همگانی۱۹۷در میان بگذارند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.