فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينكه رويكرد پليس در مواجهه با جرائم پيشگيری است گفت: نظم و امنيتی که با مشارکت مردم همراه باشد دارای پايداری و کيفبت بالاتری است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی با تاكید بر قانون مداری و اخلاق مداری پلیس اظهار کرد: اجرای قانون اگر با اخلاق و علم باشد به نتیجه می رسد.

وی بر انجام ماموریت های پلیس با رویكرد پیشگیری تاكید و بیان داشت: معاونت اجتماعی در مجموعه پلیس نقش موثری در پیشگیری اجتماعی دارد.

سردار صالحی با بیان اینکه انتخابات نقش مهمی در اقتدار و مشروعیت و دوام یک نظام دارد، گفت: پلیس این استان از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود برای تامین امنیت و نظم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استفاده می کند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به انتخابات پیش روی در اسفند ماه، گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند با استفاده از اهرم های اجتماعی و مشارکت، امنیت مطلوب را در برگزاری انتخابات در سطح استان ایجاد کنیم.

وی با اعلام عزم جزم پلیس در راه برگزاری انتخاباتی امن و آرام، گفت: تمام دستگاه ها نیز باید از ظرفیت ها و تجربه های گوناگون خود در برگزاری انتخابات باشكوه و پرشور استفاده كنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز داشت: نیروی انتظامی متصل به ولایت فقیه و تابع ولی امر مسلمین است و به هیج حزب و گروهی وابستگی ندارد و تنها به وظیفه ذاتی خود كه همانا برقراری نظم وامنیت در انتخابات است، عمل می كند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: پلیس ، مواجهه ، جرائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.