رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گفت : نمایندگان استان در مسابقات پاورلفتینگ رشته تک حرکت لیفت (راو) در تایباد درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از بجنورد ، امین اکبری مطلق افزود : این مسابقات به مدت یک روز و با حضور بیش از 100 ورزشکار و در قالب 10 تیم از استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در چهار رده سنی برگزار شد که در پایان این مسابقات و در نتایج تیمی در رده نوجوانان تیم های تایباد، خراسان شمالی و تیم سکاپ مشهد عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی بابیان اینکه در رده جوانان تیم های تایباد، امید آزادشهر مشهد و تربت حیدریه بر سکوی اول تا سوم ایستادند،خاطر نشان کرد : در رده پیشکسوتان تیم های تربت حیدریه، امید آزادشهر مشهد و تربت جام و در رده بزرگسالان نیز تیم های تایباد، سکاپ مشهد و امید آزادشهر مشهد عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

اکبری گفت: در نتایج انفرادی نیز رضاریحانی در مستر و در وزن 74 کیلو به مقام قهرمانی و دانیال وحیدی در رده سنی بزرگسالان و در وزن 74 کیلو گرم دوم شد.

حسین ریحانی در 66 کیلو گرم نوجوانان در جایگاه اول ایستاد و سامان نجفی دیگر نماینده استان در رده سنی نوجوانان در 83 کیلو گرم اول شد.

در رده سنی جوانان در 105 کیلو گرم فرزاد معتصمیان در جایگاه دوم و دانیال کچرانلو در 83 کیلو گرم سوم شد.

مصطفی یزدانی و طاهاحسین زاده دیگر نمایندگان استان به ترتیب چهارم و پنجم شدند .

این مسابقات به مدت یک روز جمعه 11 دی ماه در سالن ورزشی شهید سهامی تایباد برگزار شد.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.