نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقدامات آمریکا همواره نشانگر تأیید غیرقابل اعتماد بودن آنهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان نظام و سفیرهای کشورهای اسلامی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: اتحاد مسلمانان چه شیعه و چه سنی برعلیه دشمنان اسلام وبرای ایجاد تمدن اسلامی ازجمله مسائل مورد توجه ایشان در این دیدار بود.

وی با اشاره به 13 دی‌ماه سالروز تاریخی پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی به گورباچف افزود: اگر چه برخی‎ پیش‎بینی امام خمینی (ره) را پیشگویی تصور کردند، اما این پیش‎بینی به واقعیت پیوست

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: این پیام و پیش بینی های امام راحل مبنی بر ناکارآمدی و ضعف کمونیسم بیانگر این بود که ایشان با نور الهی به مسائل نگاه می کردند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به پیام رهبری به جوانان اروپا و در نامه دوم به جوانان غربی گفت: در این نامه مقام معظم رهبری توصیه کردند که جوانان غرض ورزانه اسلام را نشناسند بلکه از راه صحیح ان مبادرت به شناخت دین اسلام کنند.

وی با یادآوری 16 آذر به عنوان روز شهدای دانشجو وشهادت 140 دانشجودر سوسنگرد و هویزه گفت: قشر عظیم جامعه ما جوانان فرهیخته و تحصیلکرده هستند و آنان آینده سازان این کشورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نقض اشکار برجام از طرف آمریکا افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‎اند آمریکا قابل اعتماد نیست و اقداماتی از جمله تصویب قوانین جدید همچون قانون ویزا، دزدی از اموال بلوکه شده ایران و تحریم ‎از اقدامات خصمانه  این کشور محسوب می‌شود.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه اقدامات آمریکا همواره نشانگر تأیید غیرقابل اعتماد بودن آنهاست اضافه کرد نباید هیچگاه به وعده های آمریکا اعتماد کرد.

خطیب نماز جمعه زنجان این هفته زنجان با اشاره به 17 دی و مساله کشف حجاب از سوی استعمار انگلستان در زمان رضاخان افزود: دولت های استعمارگر برای به فساد کشیدن جوانان و برای اینکه به دین اسلام صدمه بزنند غیرت دینی جوانان رامورد هدف قرار دادند.

وی ترویج بی دینی و کاهش حساسیت مردم نسبت به دین را از راه های نفوذ دشمنان در بین جوانان عنوان کرد وبر لزوم هوشیاری اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در برابر این توطئه ها تا کید کرد.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.