اینطور که به نظر می رسد، قرارداد بازیکن جوان راه آهن با تیم روس آماده امضا شدن است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال راه آهن از ابتدای فصل جاری با پیشنهاد های متفاوتی از سوی تیم های مختلف برای دوقلو های تکنیکی و جوان خود روبه رو بود. اما در هفته های اخیر یک پیشنهاد ویژه به دست مسئولان این تیم رسید.

در اواخر نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال، تیم ترک گروژنی روسیه با ارائه یک پیشنهاد مناسب، خواهان به خدمت گرفتن میلاد محمدی، مدافع ملی پوش تیم راه آهن شد. این پیشنهاد که جدی تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شد، راه آهنی ها را به فکر فرو برده است.

اکنون از باشگاه راه آهن یزدان خبر می رسد پیشنهاد تیم روسی مورد پذیرش اولیه سران باشگاه قرار گرفته و پس از بازی مقابل سایپا به طور کامل و جدی بررسی خواهد شد. البته مسئولان باشگاه تهرانی به شدت به دنبال دریافت مبلغ مورد نظر خود به عنوان حق رشد محمدی هستند و قرارداد را به گونه ای تنظیم می کنند که حق آنها محفوظ بماند.

مدیر روابط عمومی باشگاه راه آهن در خصوص این انتقال در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انتقال میلاد محمدی به تیم ترک گروژنی روسیه تقریبا انجام شده است و ما بررسی های نهایی را در روز های آینده انجام خواهیم داد.

وی همچنین درباره مبلغ قرارداد این بازیکن افزود: باشگاه روسی مبلغی بیش از یک میلیارد تومان برای جذب محمدی پرداخت خواهد کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار