رقابت های وزنه‌برداری قهرمانی کشور به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.

علیرضا قریشی، رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور با نام شهدای مدافعان حرمین معصومین شهرستان شوشتر سراداران شهید کج باف، مختاروند و تقوی طی روزهای 27تا 30 بهمن سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر انجام خواهد شد. 
 
وی تصریح کرد:مدافعان حرم افرادی هستند که با گذشت از جان خود از این نظام و مردم دفاع می کنند و با ایثار و گذشت و فداکاری شربت شهادت را می‌نوشند. 
 
قریشی در ادامه گفت:برای این رقابتها تمامی استانها حضور خواهند داشت که نفرات برتر و قهرمانان به کمپ اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد. 
 
وی عنوان کرد:این مسابقات با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر شهرستان؟؟و چند شرکت خصوصی و فدراسیون محترم وزنه برداری و مساعدت علی مرادی که جا دارد از وی به خاطر زحماتی که برای  وزنه‌برداری می کشد تشکر کنم، انجام خواهد شد. 
 
قریشی در پایان خاطر نشان کرد:در این رقابتها علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری،حسین مقامی دبیر فدراسیون به همراه حسین توکلی سرمربی تیم ملی و کادر فنی از نزدیک این مسابقات را مشاهده خواهند کرد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار