ویژه اندروید؛

عکس برداری از اسناد با CamScanner +دانلود

نرم افزار CamScanner به شما اجازه می دهد تا به آسانی تصاویر گرفته شده از اسناد با تلفن همراهتان را به فرمت PDF تبدیل کرده و آن ها را به شکل کتاب ذخیره کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ CamScanner-Phone PDF Creator یک برنامه فوق العاده جالب و قدرتمند در زمینه عکسبرداری از اسناد می باشد. این برنامه بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های عکسبرداری از اسناد است. حتما برای شما پیش آمده که سعی بر این داشته باشید که با دوربین گوشی خود از برگه و یا مجله ای عکس برداری کنید اما معمولا این تصاویر با کیفیت و وضوح قابل قبولی ثبت نمی شوند.

عکس برداری از اسناد با CamScanner +دانلود

این برنامه می تواند با کم و زیاد کردن رنگ و میزان شفافیت، تصویری واضح به عمل آورد. همچنین این برنامه می تواند عکس های گرفته شده را به فرمت PDF تبدیل کند. از ویژگی های این برنامه می توان به دسترسی به اسناد اسکن شده از طریق مراجعه به سایت برنامه، اضافه کردن یادداشت به حاشیه تصاویر، امکان مرتب سازی اسناد، امکان تهیه نسخه پشتیبانی از اسناد ثبت شده اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید طراحی برنامه کمی تغییر کرده و مشکلات قبلی رفع شده است.


 • دانلود و مشخصات فایل

نسخه: 4
حجم: 21 مگابايت
نیازمند اندروید: +4
نوع فایل: APK




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار