سعادتمند: میزبان فجرکاپ مشخص نیست

سرپرست موقت فدراسیون می گوید: ما نگفتیم فجرکاپ در کیش برگزار نمی‌شود، باید همه جوانب را بررسی کنیم اما گزینه اول ما کیش است.

احمد سعادتمند، سرپرست موقت فدراسیون تنیس روی میز به  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: هفته گذشته سفری به کیش داشتم و در آن جا صحبت های خوبی با جلالی داشتیم و قرار ما بر آن شد تا با بررسی همه جوانب در کیش در این خصوص تصمیمگیری کنیم به هر صورت در دهه فجر مناسبت‌های زیادی در کیش داریم و به همین دلیل قیمت هتل‌ها و پروازها زیاد می شود حالا هم با مسئله‌ای که روبرو هستیم آن است که امسال، سال کسب سهمیه است و دولت می خواهد تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشد. 
 
وی در ادامه افزود: مسائلی مانند ورود و خروج تیم‌ها، منابع مالی، حضور تماشاچیان، مسئله اسپانسرینگ، اقامت و... مسائل مهمی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد اگر تا روز شنبه در فدراسیون حضور داشتم و در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر جوانب را بررسی می کنیم و در نهایت تصمیم می گیریم که آیا فجر کاپ را در جزیره کیش برگزار کنیم یا تهران باز هم می گویم اولویت ما برگزاری فجر کاپ در جزیره کیش است و بعد از آن در تهران. 
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار