مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس از توزیع 17 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد ، علیرضا دادمحمدی در حاشیه این مراسم با بيان اينکه طرح تأمين جيهزيه و کمک به ازدواج نيازمندان از برنامه هاي حمايتي کميته امداد است گفت : ارزش تقریبی 17 سری جهیزیه توزیع شده بالغ بر 1 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: طرح کوثر کمیته امداد شامل تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران است و اجرای این طرح با همکاری خیرین و مشارکت‌های مردمی انجام می شود که معمولاً کمک‌ها نقدی یا تهیه کالا‌های مورد نیاز جهیزیه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس گفت: این نهاد حمایتی همواره با حمايت‌ از زوج‌هاي مددجو در راستاي تحکيم بنياد خانواده در جامعه تلاش مي کند و در کنار حمايت‌هاي مالي از زوج‌هاي جوان، آموزش‌ها و مشاوره‌هاي لازم را قبل و بعد از ازدواج به جوانان ارائه مي‌دهد.

دادمحمدی افزود : اين آموزش‌ها شامل آموزش احکام اسلامي، آيين همسرداري، مسائل زناشويي و ديگر مسائل مورد نياز زندگی اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به امر پسندیده ازدواج تصریح کرد : تلاش جهت ترویج سنت حسنه ازدواج ، تامین جهیزیه و اسباب زندگی از دیگر اقدامات کمیته امداد برای ترویج این سنت پسندیده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.