همزمان با هفته سوادآموزی و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولان، برنامه کتابت آیات نور ویژه سواد آموزان دوره انتقال روز پنجشنبه در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از سنندج،معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس اجرای این طرح سهمیه کردستان 'آیه هفدهم سوره صاد تا آیه 20سوره فصلت' است که توسط 125 نفر از سوادآموزان استان، کتابت می شود.

رمضان یوسفی افزود: انس با قرآن کریم، تقویت انگیزه قرائت قرآن، تقویت مشارکت سواد آموزان در کار گروهی و ثبت مهارت های خواندن و نوشتن در سواد آموزان از اهداف این برنامه معنوی است.

به گفته وی در این برنامه سواد آموزان دوره انتقال استان 25 صفحه از کتاب قرآن مجید را کتابت می کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد این کاتبان در استان خانم هستند؛ اظهار کرد: طرح سراسری کتابت قرآن کریم در پنج نسخه توسط سوادآموزان سراسر کشور تهیه خواهد شد.

وی ادامه داد: نسخه های تهیه شده به مرقد مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مرقد امام رضا(ع)، مرقد حضرت امام(ره)،مرقد حضرت معصومه(س) و محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اهدا می شود.
نظیر این برنامه همزمان با سنندج در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه برگزار شد و سوادآموزان به کتابت آیات قرآن کریم پرداختند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.