مدیر حج و زیارت استان گفت: زائران ودیعه گذار حج تمتع از بهمن سال جاری برای ثبت نام به کاروان های زیارتی در استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد، قاصری گفت : تمامی کسانی که تا تاریخ 20/3/85 برای حج تمتع در بانک‌ها ثبت نام کرده اند امسال میتوانند برای نام نویسی به کاروانها مراجعه کنند.

وی افزود : 20 و 21 بهمن ماه امسال ، اطلاعات کاروانها به همراه اسامی مدیران و نشانی آنها در روزنامه های کثیر الانتشار محلی چاپ خواهد شد .

قاصری خاطر نشان کرد : در تاریخ 25 اسفند امسال هم زائران میتوانند جهت ثبت نام به صورت حضوری به دفاتر کاروان ها مراجعه یا از طریق پایگاه اینترنتی haj95.haj.ir ثبت نام کنند.

کسانیکه واجد شرایط در سال جاری هستند حتما باید گذر نامه ای که تا نیمه اسفند ماه سال 95 اعتبار داشته را دارا باشند، اگر گذر نامه ندارند یا گذرنامه هایشان اعتبار ندارد در فرصت باقی مانده حتما باید برای گذر نامه جدید اقدام کنند.

گفتنی است :افرادی که تا 20/3/85 در بانکها نام نویسی کرده اند هزار و 200 نفر هستند که از این افراد حدود 20 تا30 درصد برای تعیین کاروان مراجعه نمی کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.