ریيس پليس آگاهي استان فارس از انهدام باند سارق خوردو درون خودرو در شهرستان شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران کلانتری "۱۹ بوستان" شهرستان شیراز یك سارق درون خودرو را به نام "ر- ج" معروف به "رضا گاو" ۳۲ ساله دستگیر كردند كه این فرد پس از تحقیقات اولیه روانه زندان شد.

وی اظهار كرد: با اقدامات اطلاعاتی توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت چند دستگاه خودرو توسط این سارق انجام شده كه با هماهنگی مقام قضایی متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از وی آغاز شد.


رییس پلیس آگاهی استان بیان كرد: در بازجویی های به عمل آمده متهم به ۳۳ فقره سرقت خودرو و بیش از ۲۵ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز با همدستی دو نفر دیگر اقرار كرد.

سرهنگ حیدری تصریح كرد: اعضای این باند سارق پس از سرقت خودروها، قطعات آن را باز و در سطح شهر رها می كردند و قطعات مسروقه را به سه نفر مالخر می فروختند.

وی افزود: محل های اختفاء همدستان و خریداران اموال مسروقه شناسایی و در عملیات های جداگانه پلیسی دو همدست وی به نام "م – ه" ۲۵ ساله و "ف – ک" ۳۶ ساله و دو نفر مالخر به نام های "ح – ج" ۴۸ ساله و "م - ک" ۳۲ ساله دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه از آنها كشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون تعداد ۳۳ نفر از شکات و افرادی که خودرو آنان سرقت و ۱۵ نفر از مالباختگان سرقت درون خودرو شناسائی شده اند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.