به منظور آموزش فرهنگ شهروندی و آشنایی کودکان با موضوع های شهری60 هزار نرم افزار چند رسانه ای در مدارس ابتدایی شهراصفهان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن اعلام این خبر، با بیان اینکه این نرم افزارهای آموزشی در مقاطع اول تا سوم ابتدایی توزیع می شود تصریح کرد: تعداد 30 هزار حلقه از این نرم افزارها به دانش آموزان اول ابتدایی و مابقی در مقاطع دوم و سوم ابتدایی تعلق می گیرد.

محمد حسن مردانی انمیشن، بازی، ترانه، لالایی، معما و سرگرمی را بخشی از قالبهای به کار گرفته شده در این نرم افزارها عنوان کرد و ادامه داد:موضوعاتی همچون ترافیک ، حفظ فضای سبز، استفاده از حمل نقل عمومی، روابط اجتماعی و... از موضوع های شهروندی است که در این لوحهای فشرده به آن پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با توزیع این نرم افزارها در دبستان های شهر، فرم ثبت نام در طرح سفیران شهروندی نیز در میان دانش آموزان توزیع می شود خاطر نشان کرد:دانش آموزان با عضویت در این طرح، به صورت دوره ای محصولات شهروندی را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است هر سال، حدود 30 هزار دانش آموز اصفهانی عضو طرح سفیران شهروندی می شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره تلفن34467360 تماس بگیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.