فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری 410 نفر سارق و کشف 481 فقره سرقت در 9 ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ ولی‌الله رسولی‌راد  اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان البرز در 9 ماه سال جاری، با کاهش 21 درصدی وقوع سرقت روبه‌رو بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در بحث سرقت منزل 12 درصد کاهش وقوع، سرقت مغازه 70 درصد کاهش، سرقت قطعات خودرو 41 درصد کاهش، کش و روزنی 9 درصد کاهش، قاپ‌زنی 52 درصد کاهش، احشام 67 درصد کاهش و در سایر سرقت‌ها نیز 57 درصد کاهش وقوع داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: در قاچاق سوخت نیز مقدار 12 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

رسولی‌راد با اشاره به اینکه در مدت 9 ماه سال جاری، 85 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوی ماموران شهرستان البرز کشف شده است، اضافه کرد: دستگیری یک هزار و 344 معتاد و 43 نفر قاچاقچی از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان البرز نیز تعداد 2 هزار و 750 صنف به طور محسوس و غیر محسوس را مورد بازدید قرار داده و در این راستا به 360 واحد صنفی اخطار و 170 واحد صنفی متخلف را پلمب کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز اجرای طرح انضباط ترافیکی و توقیف یک هزار و 174 دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 353 دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان برشمرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پيام/ب


برچسب ها: کشف ، سرقت ، البرز ، سارق ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.