دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: شورای مرکزی این جمعیت به زودی با لاریجانی دیدار خواهد داشت.

حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس دهم اظهار داشت: اولویت نمایندگان در مجلس دهم باید پیگیری اسناد بالادستی و قوانین موضوعه موجود باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دغدغه‌های مردم ایجاب می‌کند که نمایندگان بر نظارت بر اجرای اسناد بالادستی جدیت داشته باشند، گفت: قوانین متعدد مطلوبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که فقط باید در کشور اجرا شود، مانند سودبانکی که باید رقابتی باشد اما با این وجود که قانون رقابتی داریم، اجرا نمی‌شود.

قربانزاده یکی ازبزرگترین مشکلات کشور را اقتصاد نفتی و دولتی دانست و تاکید کرد: قانون‌های فراموش شده کشور باید به مرحله اجرا برسد زیرا متاسفانه نه در مسئولان اجرایی اراده‌ای وجود دارد و نه نظارت جدی‌ای از طرف منتخبان مردم.

وی در بخشهای دیگری از اظهاراتش با اشاره به سلسله نشست‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اظهار داشت: پيرو سلسله نشست‌های جمعيت پيشرفت و عدالت كه با شخصيت‌های مختلف در هفته‌های گذشته انجام شده است، اعضای دفتر سياسی و شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی امروز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل جماران با حجت الاسلام والمسلمين حاج سيد حسن خمينی ديدار و گفتگو دارد.

به گفته قربانزاده پيش از اين نيز شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با محسن رضایی، فدایی، سروری و حجت الاسلام صديقی ديدار داشته‌ است و در روزهای آينده نيز با برخی ديگر از شخصيت‌های سياسی از جمله علی لاريجانی رييس مجلس نيز ديدار خواهيم داشت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار