دبیر جشنواره فیلم عمار گفت: ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در مصلای اردبیل افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ موسی‌الرضا محسن‌نژاد افزود: این جشنواره برای نخستین بار در دی ماه سال 89 توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده بود و امسال نیز ششمین جشنواره فیلم عمار در اردبیل کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره مردمی فیلم عمار اقشار مختلف مردم می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند، گفت: ارسال آثار به طور رسمی تا دهه فجر برای متقاضیان ادامه دارد و بعد از آن نیز به طور غیر رسمی علاقمندان می‌توانند آثار خود را در طول سال به این جشنواره ارائه کنند.

وی بیان کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با سراسر کشور از امروز به طور رسمی فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز کرد و اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج برای بازدید عموم آزاد است و علاقمندان می‌توانند فیلم‌های جشنواره عمار را در این محل‌ها مشاهده کنند.

دبیر جشنواره فیلم عمار افزود: فیلم‌های اکران شده در جشنواره عمار در رشته‌های فیلم کوتاه و گرافیک است که امسال نیز بازی‌های رایانه‌ای در طراحی گرافیک به فیلم‌های جشنواره عمار اضافه شده و انتظار می‌رود شاهد تحول عظیمی در جشنواره مردمی فیلم عمار باشیم.

وی گفت: آثار ارائه شده به جشنواره فیلم عمار بعد از داوری و بررسی فیلم‌ها در دهه فجر، مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، جشنواره ، فیلم ، عمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.