حمایت و پشتوانه بودن زوجین در سختی‌ها، یکی از موارد ایجاد عاطفه میان آن‌ها است.

محمدرضا نظامی روانشناس خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: زنان در روابط با همسران خود معمولا تمایل زیادی به این داشته که در اصطلاح گاهی مردان منت آن‌ها را بکشد، ولی باید در نظر داشت که این رفتار نیز اگر بیش از حد تکرار شود باعث ایجاد نتیجه‌ای معکوس خواهد شد.
 
وی ادامه داد: زنان باید درنظر داشته باشند که اگر برای جلب توجه همسران خود همیشه که اگر برای جلب توجه همسران خود همیشه نقش یک زن حساس و شکننده را داشته که برای هر موضوع کوچک و بزرگی زود به گریه می‌افتد، نه تنها باعث ایجاد محبت بیشتر میان آن‌ها نبوده بلکه موجب شده تا مردان تصور بر ضعیف و بی‌طاقت بودن  شما در مقابل مسائل کوچک و بزرگ زندگی داشته باشند.
 
نظامی اضافه کرد: در این حالت همسرتان سعی کرده تا از برقراری ارتباطات کلامی زیاد با شما  پرهیز نموده تا در جریان تمام کارها و مسائل روزمره او قرار نگیرید که باعث ناراحتی شما نشود، و این موضوع قطعا برای شما خوشایند نخواهد بود.
 
این روانشناس خانواده درپایان تاکید کرد: خود را قوی نشان دادن در مقابل مشکلات و اینکه در سختی‌های زندگی شریک و تکیه‌گاه همسرتان هستید، موجب تقویت رابطه عاطفی و اعتماد میان شما خواهد بود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار