سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: فردا یک دربی پیش رو داریم، دو تیم بازی بسیار نزدیکی انجام می‌دهند.

 فوری// بازی دربی پیش‌رو داریم به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برانکو در نشست خبری عنوان کرد: تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس بهترین فرم‌شان را تا کنون نشان داده اند؛ قبل از هر چیز به تیم استقلال خوزستان به علت نتایج درخشان تبریک می‌گویم امسال این تیم پدیده لیگ بوده است.

 وی تصریح کرد: تیم استقلال خوزستان بر‌خلاف سال گذشته به سختی در لیگ باقی ماند، اما هم‌اکنون در صدر جدول حضور دارد. به هر حال به این تیم و مربی‌اش عبد‌الله ویسی تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: فکر نمی‌کنم نیازی به این باشد که در مورد بازی فردا زیاد صحبت کنم، چرا که مسابقه‌ای سخت پیش رو داریم. استقلال دفاع خوبی دارد و تا‌کنون پنج گل دریافت کرده است به همین خاطر توانسته ثبات خود را در صدر جدول حفظ کند.

 برانکو در ادامه عنوان کرد: سوشا مکانی را به علت محرومیت و نورمحمدی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما ما‌بقی بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و برای حضور در ترکیب اصلی با‌هم رقابت می‌کنند.

وی در مورد این‌که ایمان صادقی در درون دروازه قرار می‌گیرد بیان کرد: سوشا مکانی دروازه‌بان اول ماست و این بدان معناست که وی بهتر از ایمان صادقی است اما احترام ویژه برای ایمان صادقی قائل هستم.

صادقی قبل از فصل بدون تمرین و آمادگی به پرسپولیس پیوست، وی قبل از بازی با استقلال خوزستان به ما ملحق شد اما امروز وضعیت فرق می‌کند و به صادقی اعتماد داریم. 

برانکو در‌مورد جلسه‌اش با طاهری گفت: من تقریبا هر‌روز با طاهری جلسه دارم نه‌فقط در مورد بازیکنان بلکه در مورد همه مسائل مربوط به پرسپولیس و اطراف این تیم با هم بحث و تبادل نظر می‌کنیم.

در روز‌های گذشته گفته بودم، لیستی تهیه نکردم همان‌طور که بار‌ها اعلام کرده ام به همه بازیکنان فعلی پرسپولیس اعتماد و اطمینان کافی دارم بازیکنان با‌کیفیت در باشگاه‌های دیگر حضور دارند، اما این بازیکنان با‌کیفیت با باشگاه‌های خود قرار‌داد دارند.

سرمربی پرسپولیس در‌مورد شایعه جدایی اومانیا و بنگستون بیان کرد: در مورد این مسائل باشگاه باید توضیح دهد. بازیکنان خارجی برای جدایی تمایل ندارند و ما هم قصد اخراج آن‌ها را نداریم.

در مورد ادینهو صحبت و تصمیمی گرفته نشده است

وی در مورد این‌که قبل از سفر به کرواسی لیست بازیکنان مد‌نظرش را می‌دهد یا نه تصریح کرد: لیست همواره وجود دارد و ما هر‌روز عملکرد بازیکنان را آنالیز می‌کنیم تا ببینیم چه‌کسی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. تکرار می‌کنم فقط یک‌جای خالی بالای 23 سال داریم که هنوز در موردش تصمیم نگرفتیم.

وی در مورد بی‌احترامی آرش برهانی به هواداران پرسپولیس حاضر به پاسخگویی نشد و پندار خمار‌لو مدیر رسانه پرسپولیس در  این‌باره گفت:‌در شان برانکو نیست که در مورد این مسائل صحبت کنم و نباید به این مسائل حاشیه‌ساز دامن زده شود.

وی در مورد شایعه ممنوع‌الخروجی‌اش گفت: من از وقتی که به ایران آمدم حدود 7 ماهی می‌شود در این زمان حداقل 6 یا 7 بار از ایران خارج شدم بنابراین مشکل خروجی ندارم.

برانکو در مورد احتمال جذب یک بازیکن عراقی گفت: قبل از هر‌چیزی بازیکن خارجی باید کیفیت داشته باشد تا آن‌را جذب کنیم. کیفیت بازیکن خارجی باید به حدی باشد که در بین 5 بازیکن برتر تیم قرار بگیرد تا جذب شود.

طبیعی است که پیشنهادات مختلفی به باشگاه می‌رسد اما نیازی به این‌گونه بازیکنان نداریم چرا‌که به بازیکنان فعلی خود اعتماد داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد رکورد‌شکنی مهدی طارمی بیان کرد: این بازیکن در واقع دومین سال است که در پرسپولیس بازی می‌کند و با همین حضور کوتاه‌مدت در لیگ برتر آقای گل نیم‌فصل شده است. اگر پنالتی‌ها را گل می‌کرد می‌توانست به رکورد ادینهو برسد. اگر طارمی بلند‌پروازی و انگیزه لازم هم در این خصوص داشته باشد در آن صورت به وی تبریک می‌گویم. 

طارمی در صورتی‌که بتواند فشار هواداران،‌ رسانه‌ها  و مسئولان باشگاه و کادر‌فنی را تحمل کند آن‌موقع می‌توان گفت بازیکنی در حد نام بزرگ پرسپولیس است.

وی در مورد حضور گودرزی در تمرین پرسپولیس گفت: وزیر ورزش با حضورش در تمرینات افتخار بزرگی را نصیب پرسپولیس و استقلال کردند. به طور حتم ورزش به خصوص فوتبال برای گودرزی مهم است و این نشان از توسعه‌یافتگی فوتبال و اهمیت آن است.همه ما از مشکلات آگاه هستیم اما اراده‌هایی هم برای حل این مشکلات وجود دارد.

 سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر‌نشان کرد: اهمیت ورزش در سطح جامعه به‌خصوص در قشر جوان وجود دارد همان‌طور که جوانان باید الگویی داشته باشند تا در مسابقات شرکت کنند به همین‌دلیل از حضور گودرزی در تمرینات تشکر می‌کنم که با متانت خاص در تمرینات حاضر شدند. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



برچسب ها: دربی ، پرسپولیس ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار