فیلم کوتاه ماهی موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران و دیپلم افتخار چهارمین دوره جشنواره بین المللی لامیرادا تابو اسپانیا شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رییس حوزه هنری کردستان گفت: در این دوره از جشنواره از میان 976 فیلم ارسالی به جشنواره، 25 فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کرد که دو فیلم آن از ایران بود.

امین مرادی افزود: فیلم ماهی تولید حوزه هنری استان به کارگردانی سامان حسین پور در اولین حضور بین المللی خود در رقابت با فیلم هایی از کشورهای اسپانیا، آلمان، آرژانتین، استرالیا، هلند، ژاپن و انگلیس توانست نظر داوران را جلب کند و مهمترین جایزه جشنواره یعنی 'جایزه ویژه هیات داوران' را از آن خود کند.

وی بیان کرد: این فیلم کوتاه چهار دقیقه ای با محوریت آب، داستان پیر زن و پیرمردی است که تحت تاثیر اتفاقی ناشی از کمبود آب قرار می گیرند.

رییس حوزه هنری کردستان در ادامه با اشاره به توانمندی ها و موفقیت های هنرمندان فیلمساز استان در جشنواره های داخلی و خارجی گفت: استان کردستان در زمینه های هنری و فیلمسازی و غیره دارای استعدادها و توانایی های بالایی است و باید زمینه های لازم برای شکوفایی این استعدادها فراهم شود.

چهارمین دوره جشنواره بین المللی لامیرادا تابو اسپانیا 20 دسامبر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.