در آستانه برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک AFC از بازیکنان تیم ملی امید تمجید کرد.

AFC از بازیکنان تیم ملی امید تمجید کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک AFC  به معرفی تیم ملی فوتبال امید ایران پرداخت.

این سایت در بخشی از متن خود آورده است؛"بازیکنان جوان و بااستعداد ایران که در گروه C راهیابی به قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا نمایش  خوبی داشتند ،یکی از تیم‌هایی هستد که می‌توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند."

AFC همچنین در تمجید از بازیکنان تیم ملی نوشت؛"آزمون مهاجم جوان و آینده دار امید ایران در ر‌قا‌بت‌های راهیابی به جا‌م جها‌نی 2018 و قهرمانی آسیا در سال 2019 توانسته چهار گل  برای تیمش به ثمر برساند. او همچنین در جا‌م ملت‌های آسیا 2015 که در استرالیا برگزار شد، گلی بسیار زیبا مقابل قطر به ثمر رساند."

این سایت در ادامه نیز در مورد ارسلان مطهری آورد که بازیکن آینده دار خط حمله نفت می تواند از عوامل تاثیر گذار تیم امید در صعود به المپیک باشد.

بنابراین گزارش تیم ملی امید چند روز دیگر در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که انتخابی بازی‌های المپیک 2016 برزیل  هم محسوب می شود و در قطر برگزار خواهد شد شرکت می کند.

** بازی‌های ایران به شرح زیر هستند:

12 ژانویه (22 دی): ایران – سوریه، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

15 ژانویه (25 دی)‌: ایران – قطر، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

18 ژانویه (28 دی): ایران – چین ، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار