رئیس کمیسیون عالی حقوق بشر قطر با معاون وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  "علی بن الصمیخ مری " با "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کمیسیون عالی حقوق بشر قطر با اشاره به جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه و ظرفیت‌های فراوان فرهنگی، علمی و اقتصادی برضرورت تحرک به منظور فعال‌سازی روابط و مناسبات دوجانبه تأکید کرد و افزود: سفر هیئت قطر به تهران نشانه‌ای بر اهتمام دولت قطر به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امیر قطر تأکید می‌نماید که روابط دو کشور می‌بایست به صورت مستحکم و مستمر باقی مانده زیرا ما در منطقه بسر می‌بریم و شاهد یک سرنوشت مشترک هستیم.

در ادامه این گفت‌وگو معاون وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به راهبرد ایران برای گسترش روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس تأکید کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر ضروت تحکیم روابط با همسایگان براساس اصول حسن همجواری و اتخاذ رویکردهای هوشمندانه در پرتو شرایط حساس منطقه که بیگانگان در کمین ایجاد مخاطرات هزینه‌ساز برای ساکنان اصلی این منطقه که قرون متوالی در صلح و امنیت باهمدیگر بسرمی‌بردند می‌باشند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار