فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" در دیدار با خانواده شهید "محمد حسین قادری" گفت: فرهنگ جهاد، شهادت و خوداتكايي به بركت خون شهدا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "فرج رستمي" به اتفاق جانشين عقيدتي سياسي، و جمعی از كاركنان انتظامي شهرستان "داراب" با خانواده شهيد "محمد حسین قادری" از شهداي نيروي انتظامي ديدار و از آنان دلجويي کرد.

وي با اشاره به اينکه شهداء و خانواده آنها ارزش هاي معنوي اين انقلاب هستند، گفت: شهدا نقطه تعالی واوج فداکاری بشریت هستند و دسيسه دشمن كمرنگ كردن خون شهداي ما است و دشمن با شايعات و دسيسه هاي مختلف قصد ضربه زدن و پايين آوردن اعتبار و جايگاه خانواده شهيد و روحيه شهادت طلبي را در سطح جامعه دارد ولي به بركت خون شهدا است كه فرهنگ ايثار و شهادت و روحيه شهادت طلبي در بين جوانان پر افتخار ما همچنان مايه يأس دشمنان اين انقلاب است. 

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" افزود : امروز خانواده شهداء جايگاه و نقش ارزنده اي در جامعه دارند و خدا را شاکر هستیم که مردم ولايتمدار کشورمان براي خانواده شهداء ارزش زيادي قائل هستند و شهداء و خانواده آنها را الگوي خود در ادامه راه زندگي مي دانند ما براي هميشه مديون خون پاک شهداي پر افتخار انقلاب اسلامي هستيم و اميدواريم ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشيم. 

شهید والامقام در تاریخ 18 اسفند 92 در محور اصلی "داراب" به سمت "بندرعباس" هنگام درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به فیض شهادت نایل آمدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: جهاد ، شهادت ، خون ، شهدا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.